Project1Hour de Ziua Pământului. Angajații Volkswagen dedică o oră din ziua lor de lucru protecției mediului

Pentru a treia oară consecutiv, angajații Grupului Volkswagen desfășoară, în cadrul campaniei Project1Hour, activități dedicate protecției mediului înconjurător, pentru a marca Ziua Pământului, sărbătorită pe 22 aprilie.

În 2022, campania a mobilizat aprox. 300.000 de angajați din întreaga lume, fiind considerată cel mai mare atelier corporatist pentru climă din lume. În acest an, campania va fi extinsă pentru a include încă 500.000 de angajați din cadrul reprezentanțelor Volkswagen de pretutindeni.

Directorul general Oliver Blume a declarat: „Investiți în planeta noastră este tema Zilei Pământului din acest an. La Volkswagen, luăm această afirmație la propriu, investind 52 de miliarde de euro în viitorul mobilității individuale, fără emisii – mai mult decât orice alt producător de automobile. Ponderea vehiculelor electronice pe care le vinde Grupul a crescut constant: a totalizat aproape 7% în 2022 (…) până în 2025, planificăm să construim aproximativ 18.000 de puncte de încărcare rapidă în Europa și aproximativ 45.000 în întreaga lume. E-mobilitatea este cea mai bună soluție pentru un transport durabil. Acesta este un lucru în care credem cu adevărat. Avem o abordare holistică a problemei sustenabilității: din punct de vedere economic, ecologic și social. Cu Project1Hour, dăm un exemplu de Ziua Pământului și combinăm obiectivele sociale și corporative cu oportunitățile oferite angajaților. Împreună, formăm o forță de 1 milion de minți pentru protecția climei.         

Gunnar Kilian, director general pentru resurse umane, a declarat: „Sustenabilitatea și protecția climei nu sunt un fel de vitrină la Volkswagen. Angajamentul pe care forța de muncă a Grupului nostru l-a luat în cadrul Project1Hour arată de ce. În 2022, peste 295.000 de colegi au venit cu idei pe care le putem folosi pentru a reduce impactul asupra mediului și a climei noastre la locul de muncă și în alte locuri. În 2023, continuăm acest angajament prin creșterea în continuare a nivelului de conștientizare și a sensibilității noastre față de planeta noastră Pământ. Acesta este un pas important, deoarece știm cu toții că avem doar un singur Pământ și că trebuie să avem grijă de el.”

“Project1Hour” este însoțit de evenimente în diverse locații Volkswagen.

La fabrica principală din Wolfsburg, directorul de producție Christian Vollmer i-a invitat pe angajați să își organizeze deplasarea la locul de muncă într-o manieră sustenabilă cu bicicleta.

La Volkswagen Group Technology și la multe cantine Volkswagen din Germania, există campanii care se referă exclusiv la alimentația vegetariană și vegană. Cantina Bentley din Crewe, Anglia, se concentrează, de asemenea, pe un meniu pe bază de plante pentru perioada campaniei, care este întărit de sfaturi generale pentru un stil de viață sănătos și pozitiv pentru climă.

Volkswagen Group of America organizează o campanie de reciclare și oferă angajaților și clienților posibilitatea de a preda laptopuri, telefoane mobile, baterii și alte dispozitive electronice mici pentru reciclare. În plus, campanii de colectare a gunoiului au loc în mai multe locații, cum ar fi la sediul central din Herndon sau în Auburn Hills: angajații curăță parcurile și alte locuri publice.

Filiala de software CARIAD și-a propus ca până în 2025 să fie net neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2 și organizează pentru angajații săi o Săptămână a tehnologiei ecologice, cu informații despre modul în care software-ul poate contribui la reducerea amprentei de CO2. În plus, vor avea loc discuții cu experți, ateliere de lucru etc.

Grupul Volkswagen a fost primul producător de automobile care s-a angajat să respecte Acordul climatic de la Paris, în 2018. Strategia și obiectivele sale corporative urmăresc neutralitatea întregului grup din punctul de vedere al emisiilor de carbon până cel târziu în 2050. Acest obiectiv cuprinde nu numai vehiculele, ci și fabricile și procesele de producție.

Accesați comunicatul integral al Grupului Volkswagen

Share this article
Shareable URL
Prev Post

Raport: Băncile au oferit finanțări în valoare de 5,5 trilioane dolari sectorului combustibililor fosili din 2015 până în prezent

Next Post

Resurse de formare pentru aprofundarea cunoștințelor climatice și de sustenabilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next