Companii responsabile față de mediu și oameni

“Re”. Orange va organiza pe 10 mai o campanie prin care va răsplăti clienții care aduc telefoanele vechi în magazine

Pentru a marca 1 an de la lansarea programului de economie circulară ”Re” (Recumpărare, Reciclare, Reparare, Recondiționare), Orange va organiza pe 10 mai a.c. o campanie blitz de o zi, prin care îi invită pe clienții săi să aducă în orice magazin telefoane vechi, răsplătindu-le imlicit grija pentru mediu. Astfel, pentru fiecare telefon evaluat la minimum 10 euro, clienții primesc garantat un voucher de 100 de euro pe care să-l utilizeze la cumpărarea unui telefon 5G.

„Grija față de mediu stă la baza tuturor acțiunilor noastre. Pornind de la angajamentul Grupului Orange de a atinge neutralitatea în materie de emisii de dioxid de carbon până în 2040 și prin strategia #OrangeForward ne-am asumat ambiția ca în 2026 Orange să fie alegerea #1 pentru soluții sustenabile de conectivitate și servicii digitale integrate. Astfel, pe lângă inițiativele de eficiență energetică pe care le implementăm, încurajăm economia circulară, iar programul <<Re>> este invitația pe care am lansat-o clienților de a se implica în sustenabilitate. Marcăm 1 an de program printr-o ofertă ce are ca scop recumpărarea telefoanelor vechi, care vor primi o viață nouă prin recondiționare sau reciclare. Ne propunem ca prin voucherul de 100 de euro pe care îl oferim să motivăm tot mai mulți clienți să renunțe responsabil la device-urile pe care nu le mai utilizează”, a declarat Antoine Drevon, Chief Marketing Officer la Orange România.

Orange este primul operator de telecomunicații din România care a lansat o inițiativă națională de economie circulară, pentru a da o viață nouă telefoanelor utilizate. Aceasta cuprinde patru arii de acțiune:

Recumpărare sau Buy-Back, prin care clienții pot aduce telefoane vechi funcționale în orice magazin Orange, pentru care pot primi un voucher de reducere pentru achiziționarea unui dispozitiv nou. În primul an de “Re”, Orange a colectat ~300.000 de telefoane, echivalentul unei cantități de peste 29 de tone. Începând cu luna aprilie 2023, Orange oferă clienților posibilitatea de a reintroduce în economia circulară smartwatch-uri. Aceștia primesc 20 de euro discount suplimentar evaluării produsului adus la schimb pentru achiziția unui nou smartwatch Samsung.

Repararea telefoanelor în Care Center-ele Orange, serviciu disponibil din 2009 în magazinele dedicate Orange, un “one stop shop” pentru toate problemele pe care clienții le întâmpină cu dispozitivele mobile, de la servicii tehnice de reparații, până la operațiuni de setare sau obținerea de back-up pentru date. Aproximativ 60.000 de telefoane au fost reparate în cadrul programului “Re”.

Reciclare – în toate magazinele Orange există o cutie dedicată pentru colectarea de telefoane, tablete, smartwatch-uri, încărcătoare sau căști pe care utilizatorii nu le mai folosesc sau care nu mai funcționează. Lunar, cantitățile strânse ajung la reciclare sau primesc o a doua viață prin recondiționare. Până la 90% dintre componentele unui telefon pot fi reciclate, în timp ce fabricarea unui smartphone necesită, în medie, 44 de kg de materii prime din 70 de materiale, inclusiv metale și materiale rare sau limitate, a căror extragere are un impact semnificativ asupra mediului.

Recondiționare – din 2013, Orange are o secțiune online dedicată comercializării telefoanelor recondiționate. Ca alternativă la telefoanele noi, clienții pot alege dintr-o gamă de telefoane recondiționate aflate la vânzare.

Pădurea “Re” este încă o dovadă a angajamentului Orange #PentruMâine. Pe 18 martie 2023, 50 de voluntari Orange au plantat la Moara Domnească, Ilfov, Pădurea „Re”, 5.000 de puieți de salcâm, pe o parcelă de 1 hectar. Acțiunea de voluntariat a fost realizată în parteneriat cu Plantăm fapte bune în România, Orange marcând în acest mod cele aprox. 50.000 de telefoane colectate în primele 3 luni ale anului 2023.

Mai multe detalii despre programul “Re”

Share this article
Prev Post

PNRR. Ministerul Educației a lansat apelul competitiv de proiecte „Construirea și dezvoltarea unei rețele-pilot de școli verzi”

Next Post

Investitorii solicită companiilor de bunuri de larg consum reducerea ambalajelor din plastic. Printre destinatarii scrisorii se numără Coca-Cola Company, Danone, L’Oreal, Mondelez, PepsiCo și Nestlé

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next