Companii responsabile față de mediu și oameni

Subiect de studiu în Săptămâna Verde și Săptămâna Altfel: antreprenoriatul feminin românesc pentru produse sustenabile

VOICES OF WOMenTREPRENEURS ECSR
VOICES OF WOMenTREPRENEURS ECSR

Începând de azi, orice cadru didactic de liceu are posibilitatea să vizualizeze resursele video disponibile în cadrul campaniei “VOICES OF WOM(en)TREPRENEURS”, focalizate pe antreprenoriatul feminin românesc. Aceste materiale sunt accesibile pe canalul YouTube: https://www.youtube.com/@altrntvshop și pe https://altrntvshop.com/blogs/comunitate.

Scopul campaniei VOICES OF WOM(EN)TREPRENEURS constă în educarea copiilor și adulților despre ecologie, promovarea alegerilor responsabile pentru mediul înconjurător și sprijinirea femeilor antreprenor care dezvoltă produse prietenoase cu mediul și pielea, contribuind astfel la încetinirea schimbărilor climatice. Începând cu luna iulie 2023, peste 2.000 de elevi* și studenți** au avut oportunitatea să înțeleagă procesul de obținere a articolelor sustenabile și să descopere designerii de produse sustenabile din România prin intermediul vizitelor la afacerea socială ALTRNTV și prin discuții și interviuri video.

Citește și: ING Bank România susține cu 2 milioane de euro două programe din cadrul Platformei de mediu pentru București

La o astfel de întâlnire, elevii au vizionat materialele video din campanie și au stat de vorbă cu antreprenoarele brandurilor LAVA ATELIER BOTANIC, DAIA, KATERINI, LITTLE TRUFFLES, POTTERY PAW și ODYSSEE. La eveniment a  participat și dl. Peter Brown, Consilier pentru Presă și Cultură al Ambasadei S.U.A. în România care a vorbit despre importanța antreprenoriatul feminin și cum ambasada, prin programele curente, susține dezvoltarea femeilor antreprenor în România. 

Începând cu luna ianuarie, cadrele didactice de liceu sunt încurajate să folosească interviurile video la clasă la discipline precum educație antreprenorială și ecologie în Săptămâna Verde și Săptămâna ALTFEL pentru a deschide apetitul tinerilor pentru antreprenoriat și pentru a-i educa să devină consumatori responsabili. Echipa pune la dispoziția profesorilor un material educativ care poate fi obținut aici: https://forms.gle/bXTgEwEUaU6W3RVDA

Citește și: ING Bank susține energia verde, sprijinind cu peste 32 milioane de lei grupul Adrem

Acest proiect este finanțat în parte printr-un grant al Departamentului de Stat al S.U.A. Opiniile, constatările şi concluziile prezentate în această lucrare sunt ale autorului/autorilor şi nu le reflectă neapărat pe cele ale Departamentului de Stat al S.U.A.

*Elevi participanți de la liceele:

  1. Colegiul Economic „Viilor”, București, România – 5 clase participante
  2. Liceul Economic „Nicolae Kretzulescu”, București, România– 1 clasă
  3. Liceul Teoretic „ Ady Endre”, București, România – 1 clasă
  4. Liceul Teoretic Bilingv „Miguel des Cervantes”, București, România – 2 clase participante 
  5. Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, București.

**Studenți  participanți de la Facultatea de Administrare a Afacerilor cu Predare în Limbi Străine, Academia de Studii Economice, București.

Share this article
Prev Post

MOL România şi Fundaţia pentru Parteneriat au lansat ediția 2024 a programului de finanțare Spații Verzi, cu un buget total de peste 850.000 lei

Next Post

E.ON a predat 161 de centrale electrice fotovoltaice la cheie companiilor partenere

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next