Companii responsabile față de mediu și oameni

Tranziția energetică globală 2024 (raport Bureau Veritas)

Industria energetică joacă un rol crucial în tranziția lumii către o economie cu emisii reduse de carbon. La COP 28, 130 de țări și-au asumat un obiectiv ambițios de a limita schimbările climatice: triplarea capacității de energie regenerabilă până în 2030.

Progresul accelerat de la începutul deceniului a fost remarcabil, anul 2023 fiind un an record pentru energiile regenerabile. Cu toate acestea, privind spre viitor, industria energetică va trebui să navigheze printr-o furtună perfectă de vulnerabilități, incertitudini, ambiguități și complexități (VUCA).

Aflat în al doilea an, raportul detaliat Bureau Veritas privind tranziția energetică reunește perspectivele și opiniile a peste 800 de experți de piață, lideri de opinie și directori de rang înalt.

Acesta se bazează pe cercetări desfășurate în perioada februarie – mai 2024, pe toate continentele și în toate segmentele sectorului energetic.

Raportul explorează modul în care principalii actori ai industriei abordează perturbările care modelează lumea de azi. Totodată, acesta examinează barierele în calea accelerării – de la politici guvernamentale și rețele electrice la lanțuri de aprovizionare și tehnologie – și soluțiile pragmatice pe care industria le găsește.

În acest fel, Raportul își propune să prezinte o cale pentru un sistem energetic mai sigur, mai durabil și mai incluziv.

Având sediul central la Paris, Grupul Bureau Veritas (din care face parte și Bureau Veritas România) este lider mondial în servicii de control, verificare şi certificare pentru Calitate, Mediu, Sănătate, Siguranţă şi Responsabilitate Socială QHSE-SA.

Fondată în 1828, compania sprijină clienţii în atingerea performanţei prin servicii şi soluţii inovatoare care vizează certificarea faptului ca produsele, structurile şi procesele lor corespund standardelor şi regulamentelor în domeniul Calităţii, Sănătăţii şi Securităţii, Mediului şi Responsabilitate Socială  QHSE-SA.

Share this article
Prev Post

deSmog: Mari agenții de publicitate cu clienți poluanți, răsplătite pentru „Sustenabilitate” la festivalul Cannes Lions

Next Post

Marks & Spencer și SOJO lansează un serviciu de reparare a hainelor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next