Companii responsabile față de mediu și oameni

Grupul CEZ in Romania, premiat in cadrul Webstock Best Visual Storytelling Campaigns pentru Campania „Intoarce timp pentru Pamant”

Maratonul București CEZ ECSR
Maratonul București CEZ ECSR

In acest an, Ziua Suprasolicitarii Planetei, marcata pe data de 2 august 2023, a reprezentat ziua zero pentru nasterea comunitatii Sportivi pentru Natura. Cea de-a 11-a editie a Maratonului Olteniei si-a propus sa reuneasca toti iubitorii de sport si fapte bune cu o misiune comuna: cea de-a fi 1 cu Sportul, 1 cu Natura.

Campania „Intoarce timp pentru Pamant” si-a propus sa abordeze problema globala urgenta a schimbarilor climatice si a epuizarii resurselor naturale. Campania a subliniat mesajul critic: „In viata reala, Natura nu are un buton de Inapoi.”.

Citește și: HELLENiQ Energy: Europa de Sud-Est va deveni regiunea nr. 1 în ceea ce privește creșterea energiei regenerabile

Unele povesti sunt greu de citit, iar altele sunt pe cale sa devina realitate. Cu ajutorul Inteligentei Artificiale, campania a oferit experienta unei zile din „Maratonul Olteniei 2042”. A fost o reprezentare vie a unui peisaj distopic, intr-o lume afectata de schimbarile climatice. 

In acest an, pagina oficiala a Maratonului Olteniei a venit cu o sectiune dedicata campaniei Reverse Marathon. Aceasta sectiune prezinta informatii valoroase despre modul in care sportul poate fi practicat in mod constient fata de natura. Pentru iubitorii de sport si fapte bune, juramantul depus pentru a intoarce timpul, a reprezentat un angajament fata de a deveni ambasadori ai unui stil de viata sustenabil, in calitate de „Sportivi pentru Natura”.

Citește și: Inditex vrea să-și reducă cu 80% emisiile din transportul maritim prin parteneriatul cu Maersk

Cursa de 1 km inapoi, mesajul de a intoarce timpul pentru natura

Cursa pentru Pamant – 1 kilometru inapoi a reprezentat semnalul de alarma pentru efectele ireversibile produse de catre epuizarea resurselor naturale. In data de 2 august 2023, prietenii si partenerii Maratonului Olteniei, impreuna cu Ondrej Safar, CEO CEZ Romania, au alergat 1 km inapoi. Gestul simbolic a reprezentat angajamentul de a inversa daunele cauzate de suprautilizarea resurselor naturale.

Videoclipul poate fi vizionat aici: Intoarce timp pentru Pamant – Reverse Marathon – YouTube

Campania Reverse Marathon a reusit sa imbine cu succes inovatia, povestile si responsabilitatea fata de natura pentru a transmite un mesaj puternic si a provoca schimbari semnificative. 

Citește și: EVconnect a instalat 20 de noi stații de încărcare rapidă în benzinării

Premiul Bronze Award, la categoria Best Visual Storytelling Campaigns este o marturie a creativitatii, impactului si eficientei campanie. Grupul CEZ in Romania, prin Maratonul Olteniei, ramane dedicat misiunii sale de a imbina pasiunea pentru sport si fapte bune. Campania poate fi urmarita pe maratonulolteniei.ro.

Campania de comunicare a fost gandita si implementata in colaborare cu agentia Rogalski Damaschin, partenerul CEZ Romania de peste 10 ani.

Share this article
Prev Post

HELLENiQ Energy: Europa de Sud-Est va deveni regiunea nr. 1 în ceea ce privește creșterea energiei regenerabile

Next Post

Citroën pregătește lansarea noului model ë-C3, promovat ca cea mai accesibilă mașină electrică de producție europeană

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next