Companiile din grupul Schwarz, Kaufland și Lidl, și-au depășit deja obiectivul inițial de a utiliza cu 20% mai puțin plastic până în 2025 în toate țările, stabilindu-și un nou obiectiv, mai ambițios: utilizarea cu 30% mai puțin plastic până în 2025 și cu 35% până în 2027 în ambalajele de plastic ale produselor marca proprie, comparativ cu anul de referință 2017.
Lidl și Kaufland au redus utilizarea plasticului pentru ambalajele acestor produse cu 28% în toate cele 32 de țări în care își desfășoară activitatea. În Germania, Kaufland a reușit deja să își reducă utilizarea plasticului cu 31%, iar Lidl, cu 29%.
În prezent, în ambalajele din plastic ale produselor Kaufland și Lidl din toate țările se utilizează în medie 17% material reciclat. În Germania, Lidl folosește 27% plastic reciclat, iar Kaufland, 34%.
La nivelul tuturor țărilor, ambele divizii de retail au reușit deja să atingă un grad maxim de reciclare pentru 53% din ambalajele produselor proprii. În Germania, Kaufland a atins reciclabilitatea maximă pentru 51% din ambalajele mărcilor proprii, iar Lidl 56%.
Utilizarea inovatoare a materialelor reciclate și ambalaj optimizat datorită noului design
În ambalajul utilizat pentru puiul proaspăt marcă proprie de la Lidl (etichetat „Metzgerfrisch” în Germania), companiile din Schwarz Group au reușit să utilizeze materiale reciclate obținute din pubele și saci de deșeuri.
Kaufland și Lidl au crescut, de asemenea, cantitatea de material reciclat utilizat în produsele lor de igienă, spălare și de uz casnic, cum ar fi ambalajele pentru detergentul de rufe color Formil și pentru detergentul de toaletă K-Classic.
Pentru a-și intensifica utilizarea materialelor reciclate, diviziile de retail continuă să colaboreze îndeaproape cu PreZero, furnizorul de servicii de mediu al Schwarz Group.
Prin măsuri precum reducerea cantității de material din ambalaj și eliminarea clemei de închidere pentru biscuiții K-Bio Vitalgebäck de la Kaufland, eliminarea toartei găletușei de iaurt în stil grecesc Milbona de la Lidl și introducerea unor noi ambalaje sub vid, companiile grupului au reușit să reducă greutatea ambalajelor mărcilor proprii.