Cartoon Network EMEA va conlucra cu Envision Racing pentru a crește gradul de conștientizare a publicului cu privire la problema globală a deșeurilor electronice prin campanii de marketing comune, promoții și jocuri. Parteneriatul este încheiat în contextul în care producția anuală de deșeuri electronice este pe cale să atingă până în 2030 cifra impresionantă de 75 de milioane de tone, incluzând telefoane mobile, laptopuri, playere MP3, prize și baterii etc.
Sylvain Filippi, Managing Director și CTO la Envision Racing : „Envision Racing există pentru a atrage atenția fanilor și publicului larg cu privire la urgența și importanța crizei climatice și pentru a-i coopta în cursa împotriva schimbărilor climatice, cusă care stă la baza activității noastre. Pe lângă testarea noilor tehnologii cu baterii pentru mașini, am pornit misiunea prin care ne propunem să combatem generarea deșeurilor electronice și de a ajuta la construirea unei economii circulare pentru vehiculele electrice. Acest parteneriat reprezintă o ocazie incredibilă de a implica copiii și tinerii în crearea unui viitor durabil. Suntem încântați să cooperăm cu Cartoon Network pentru a inspira copii din întreaga lume și pentru a încuraja acest tip de acțiuni într-un număr cât mai mare, în cât mai multe locuri de pe planetă, abia așteptăm să începem și să facem revoluție.”
Monika Oomen, VP Brand, Communications and Digital Content Strategy, Kids EMEA at Warner Bros. Discovery: „Deșeurile electrice și electronice sunt o problemă incredibil de importantă, dar nu îi acordăm suficientă atenție. Prin colaborarea noastră strategică cu Envision Racing, dorim să creștem gradul de conștientizare în rândul copiilor și să îi ajutăm, prin educație și informații, să înțeleagă modul în care pot juca un rol în reducerea deșeurilor electronice. Suntem încântați să colaborăm cu Envision Racing, deoarece acest lucru va ajuta la deschiderea copiilor către un mediu cu totul nou și către o lume în care sunt și mai îndreptățiți să apere mediul înconjurtor și să contribuie la conservarea resurselor pe cre acesta ni le oferă. Împreună, putem face o lume mai bună – pentru noi, dar mai ales pentru generațiile tinere.