Companii responsabile față de mediu și oameni

PepsiCo Europe și-a propus să elimine materialele plastice de origine fosilă din toate ambalajele, până în 2030

După lansarea PepsiCo Pozitiv, procesul de transformare strategică al companiei având sustenabilitatea în centru, PepsiCo Europe anunță că până în 2030 intenționează să utilizeze plastic 100% reciclat sau regenerabil în toate ambalajele sale.

PepsiCo estimează că poate obține o reducere cu până la 40% a emisiilor de gaze cu efect de seră per tonă de material de ambalare prin trecerea la material virgin fără origine fosilă. Estimarea s-a făcut pe baza unei evaluări a ciclului de viață de la Cradle to Grave furnizată de Franklin Associates, o divizie a ERG, folosind o metodologie de ultimă generație, un mix de de date furnizate de furnizori și industrie și cu o estimare de finalizare a ciclului de viață pentru 2030. Această evaluare include credite de stocare a carbonului, credite pentru producerea de energie electrică din deșeuri și credite pentru tratarea deșeurilor moștenite.

În 2022 vor fi demarate testele ambalajelor în rândul consumatorilor de pe piețele europene, începând cu plasticul regenerabil utilizat în gama Lay’s în Franța. În cursul anului, o gamă a brandului Walkers din Marea Britanie va testa o variantă de ambalaj din conținutul reciclat. Conținutul reciclat al ambalajului va fi derivat din plastic folosit anterior, iar conținutul regenerabil va proveni din subproduse vegetale, cum ar fi uleiul de gătit uzat sau deșeurile de celuloză.

PepsiCo va lucra la construirea unei economii circulare pentru ambalajele flexibile în Europa prin design, infrastructură și va oferi ambalajelor o nouă viață, ca parte a obiectivului global pep+(PepsiCo Pozitiv).

„Reciclarea ambalajelor flexibile ar trebui să fie o regulă în toată Europa. Ne propunem un viitor în care pungile noastre nu vor conține plastic virgin de origine fosilă. Acestea vor face parte dintr-o economie circulară de succes în care ambalajele flexibile sunt apreciate și pot fi reciclate sub forma unui nou ambalaj. Investim pentru a construi capacitatea tehnologică necesară pentru a realiza acest obiectiv. Acum avem nevoie de un cadru de reglementare adecvat, astfel încât ambalajele să nu devină niciodată deșeuri.” spune Silviu Popovici, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe.

Anunțul PepsiCo este cel mai recent din planurile ambițioase ale companiei de a construi o lume în care ambalajele nu devin niciodată deșeuri, unul dintre domeniile de interes ale angajamentului PepsiCo Pozitiv. Compania și-a anunțat deja planurile de a-și transforma ambalajele pentru băuturi. Pepsi va trece în sticle 100% din plastic reciclat (100% rPET) pe 11 piețe europene până în 2022 și, de asemenea, va continua să investească în construirea unui model reutilizabil, inclusiv prin SodaStream, care își propune să evite scoaterea pe piață a aproximativ 200 de miliarde de sticle de plastic până în 2030.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Share this article
Prev Post

Samsung Electronics dezvăluie viziunea „Împreună pentru mâine” la CES 2022

Next Post

Planeta Albastră Contează pe Tine! – educație de mediu pentru elevii din ciclul primar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next