Brandul german de îmbrăcăminte sportivă Puma spune că și-a redus emisiile de gaze cu efect de seră cu aproape un sfert anul trecut, performanță cu atât mai notabilă în contextul creșterii vânzărilor.
Puma a declarat că a obținut reducerea emisiilor prin dublarea utilizării energiei regenerabile în 2023, față de 2022, la care s-au adăugat creșterea utilizării de materiale cu emisii mai reduse de dioxid de carbon, precum și utilizarea de către partenerul său logistic a unor mijloace de transport cu emisii reduse de carbon.
Vestea vine în contextul raportării unei creșteri a vânzărilor ajustate în funcție de monedă de 6,6%, până la 8,6 miliarde de euro în 2023.
Compania a făcut, de asemenea, progrese în ceea ce privește obiectivele sale privind plasticul și oceanele, eliminând pungile de transport din plastic din magazinele sale.
O parte importantă a acestui obiectiv a fost RE:SUEDE, prin care a transformat o versiune experimentală a adidasului său clasic Suede în compost în condiții industriale controlate. O versiune comercială va fi lansată în aprilie 2024.
În acest an, Puma a comunicat că toate replicile tricourilor sale de fotbal vor fi realizate cu ajutorul tehnologiei sale de reciclare Re:Fibre, care utilizează deșeurile textile din poliester ca sursă primară de material. Până în 2030, Puma își propune să își reducă emisiile de gaze cu efect de seră Scope 1 și Scope 2 cu 90% față de nivelul de referință din 2017.
De asemenea, compania s-a angajat să își reducă emisiile absolute de gaze cu efect de seră Scope 3 din lanțul său de aprovizionare și logistică cu 33% față de 2017.