Companii responsabile față de mediu și oameni

Studiu Herbalife Nutrition: 4 din 5 consumatori din Asia-Pacific resimt efectele schimbărilor climatice și recunosc necesitatea deciziilor nutriționale sustenabile

În urma unui sondaj privind sustenabilitatea alimentară în Asia-Pacific, realizat de compania Herbalife Nutrition, a reieșit faptul că 4 din 5 dintre consumatorii din această zonă resimt efectele schimbărilor climatice (79%) și recunosc necesitatea deciziilor nutriționale sustenabile pentru protecția mediului înconjurător, informează Vietnam News.

Realizat în aprilie 2022, sondajul Herbalife Nutrition’s Asia Pacific Nutrition Sustainability a fost realizat în rândul a 5.500 de consumatori cu vârste cuprinse între 18 și 75 de ani din 11 piețe din Asia-Pacific, inclusiv Australia, Hong Kong, Indonezia, Japonia, Coreea, Malaezia, Filipine, Singapore, Taiwan, Thailanda și Vietnam. Sondajul a reliefat atitudinea consumatorilor față de nutriția sustenabilă, acțiunile pe care aceștia intenționează să le întreprindă în ceea ce privește nutriția sustenabilă, cu impact asupra mediului și importanța eforturilor de sustenabilitate ale companiilor de nutriție.

În rândul respondenților pentru care durabilitatea mediului este importantă, principalele preocupări sunt „cantitatea de deșeuri generate” (65%) și „cantitatea/materialul ambalajului utilizat pentru un produs” (62%) atunci când decid dacă vor să cumpere un produs nutrițional. În plus, trei sferturi (76%) consideră că reciclabilitatea materialelor de ambalare este importantă în luarea deciziilor legate de nutriție. Acest lucru este resimțit cel mai puternic de respondenții din Filipine (93%) și Thailanda (89%).

Sondajul a arătat, de asemenea, că aproape 80% dintre consumatorii din APAC ar plăti mai mult pentru produse sustenabile care susțin sau promovează durabilitatea mediului. La nivelul diferitelor grupuri demografice, Gen Z/ Milenialii (80%) sunt predispuși să plătească mai mult pentru alegeri nutriționale sustenabile, în comparație cu Gen X/ Boomers (76%). Întrebați despre procentul în plus pe care ar fi dispuși să îl plătească, 70% au răspuns între 1% și 10%, în timp ce 18% sunt dispuși să plătească de la 11% până la 15% mai mult.

„Schimbările climatice globale ne afectează pe toți, determinând consumatorii din Asia Pacific să acorde o mai mare importanță sustenabilității mediului în deciziile lor legate de nutriție”, a declarat Stephen Conchie, Senior Vice President și Managing Director, Herbalife Nutrition Asia Pacific și China. „Suntem foarte conștienți de urgența schimbărilor climatice și ne străduim să ne jucăm rolul de a contribui la protejarea planetei pentru viitor, prin valorificarea proteinelor și ingredientelor pe bază de plante în produsele noastre, reducerea utilizării plasticului și a cantității de ambalaje, precum și creșterea eforturilor de reciclare prin lansarea provocării Asia Pacific Simply Recycle Challenge.”

Share this article
Prev Post

Condițiile meteorologice extreme provoacă Germaniei pagube anuale de peste 6,5 mld. euro

Next Post

WWOOF: program de voluntariat în ferme ecologice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next