Companii responsabile față de mediu și oameni

Studiu HP – Schimbările climatice modifică deciziile părinților privind achizițiile, cariera și chiar extinderea familiei

Studiu HP Schimbari climatice ECSR
Studiu HP Schimbari climatice ECSR

HP a lansat un nou studiu global, realizat de Morning Consult, care dezvăluie acțiunile pe care mulți părinți le întreprind din cauza schimbărilor climatice – de la decizii din viața de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung.

HP a comandat firmei Morning Consult o cercetare independentă pe această temă. Studiul a fost realizat în perioada 18-26 mai 2023, pe un eșantion de 5.007 adulți din SUA, Marea Britanie, India, Mexic și Singapore. Marja de eroare este de ±3%.

  • Un nou studiu realizat de HP arată că 91% dintre părinți sunt îngrijorați de schimbările climatice, iar majoritatea spun că această criză a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulți copii.
  • Studiul relevă că cei mai mulți părinți așteaptă de la companii să ia măsuri în ceea ce privește schimbările climatice și acordă prioritate practicilor și achizițiilor sustenabile.
  • HP a lansat cel de-al 22-lea raport anual de sustenabilitate, în care detaliază progresele înregistrate pentru a-și atinge obiectivul de deveni cea mai sustenabilă și echitabilă companie de tehnologie.

Citește și: 6 din 10 români intenționează să recicleze de fiecare dată ambalajele o dată cu implementarea noului sistem garanție-returnare (Studiu) 

Studiul realizat în rândul a peste 5.000 de părinți din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie și Statele Unite a arătat că 91% dintre aceștia sunt preocupați de criza climatică, iar acest lucru provoacă schimbări care le remodelează viața și obiceiurile de cumpărare. Mai mult de jumătate (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulți copii. 43% dintre respondenți au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea și atitudinea față de problemele sociale și de mediu.

De asemenea, cercetarea a arătat că mulți părinți susțin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice. Aproape două treimi (64%) dintre părinți preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% spun că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare. Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulți (84%) recunosc creșterea costului vieții și mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp.

„Familiile, la fel ca toți clienții noștri, se bazează pe HP pentru a se conecta la lucrurile care contează cel mai mult, fie că este vorba de muncă, divertisment sau de cei dragi”, a declarat Michele Malejki, Global Head of Social Impact. „Este unul dintre motivele pentru care părinții sunt pe primul loc pentru noi. Și, la fel ca fiecare generație dinaintea lor, părinții de astăzi se confruntă cu propriile presiuni, în special cu criza climatică. Acesta este motivul pentru care mergem dincolo de impactul pe care îl avem în afaceri, pentru un business mai bun pentru oameni și pentru planetă.”

Citește și: Kaufland a obținut certificarea BREEAM cu calificativul Excellent pentru unul dintre magazinele din Cluj-Napoca

În timp ce părinții iau măsuri personale, cei mai mulți cred, de asemenea, că și corporațiile trebuie să acționeze. Cei mai mulți părinți (51%) consideră că societățile au „o mare” responsabilitate în ceea ce privește acțiunile climatice.

„Cercetările noastre se corelează cu ceea ce observăm în activitatea noastră de business: ne păstrăm clienții, facem noi vânzări și atragem talente datorită inițiativelor și produselor noastre sustenabile”, a declarat James McCall, Chief Sustainability Officer. „Dacă vrem cu adevărat să schimbăm traiectoria crizei climatice, industria trebuie să facă un pas înainte și să schimbe mentalitatea de „a nu face rău” cu „a face mai mult bine”.

Constatările vin în contextul în care HP și-a publicat cel de-al 22-lea raport anual de sustenabilitate. Documentul detaliază progresele înregistrate de companie pentru a atinge obiective sociale și de mediu îndrăznețe:

  • Și-a redus amprenta de carbon absolută cu 18% din 2019. Acest lucru aduce compania mai aproape de obiectivul său de a obține emisii nete de carbon zero până în 2040.
  • A redus ambalajele din plastic de unică folosință cu 55% față de 2018.
  • A contracarat defrișările pentru 32% din toată hârtia utilizată în produsele și serviciile HP, cu obiectivul de 100%.
  • A contribuit la accelerarea echității digitale pentru mai mult de 21 de milioane de persoane, cu obiectivul de 150 de milioane de oameni până în 2030.
  • Și-a luat angajamentul de a construi o rezervă de talente diverse. Anul trecut, 46% dintre noile angajări din SUA au provenit din minorități rasiale sau etnice.

Citește și: Europa se încălzește de două ori mai repede decât orice alt continent (Raport OMM)

HP aspiră să fie cea mai sustenabilă și echitabilă companie de tehnologie. În 2021, HP a stabilit obiective îndrăznețe de sustenabilitate în trei domenii în care compania consideră că poate avea cel mai mare impact: acțiuni climatice, drepturile omului și echitatea digitală.

Share this article
Prev Post

6 din 10 români intenționează să recicleze de fiecare dată ambalajele o dată cu implementarea noului sistem garanție-returnare (Studiu)

Next Post

Crypto Oasis Ventures și Roland Berger lansează oficial „The Green Block” – un grup de reflecție și o platformă de lansare pentru tehnologii Web3 și AI axate pe sustenabilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next