Un nou studiu realizat de PUMA, care a intervievat 6000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani din Marea Britanie, SUA, Franța, Germania, Italia și Spania, a concluzionat faptul că că 94% dintre aceștia sunt preocupați de problemele climatice. În același timp însă, aproape unul din cinci nu este motivat să contribuie la îmbunătățirea sustenabilității mediului, deoarece accentul se pune întotdeauna pe generațiile mai în vârstă.
Anne-Laure Descours, Chief Sourcing Officer PUMA, a declarat: „În condițiile în care 71% dintre tineri consideră că vocea lor nu este auzită atunci când vine vorba de sustenabilitatea mediului, este clar că există o problemă. Generația Z va trebui să trăiască cu deciziile climatice care se iau astăzi, așa că recunoaștem că este important ca ei să fie auziți în aceste conversații. Speranța mea este că, prin intermediul Conferinței oamenilor, putem oferi o platformă pentru vocile lor și putem crea un mediu sigur pentru ca ei să colaboreze cu noi”
Întrebați care sunt schimbările pe care ar dori să le vadă din parte brandurilor în ceea ce privește mediul și durabilitatea, în topul preferințelor lor se află luarea de măsuri mai rapide (52%). În continuare, au urmat asumarea angajamentelor (49%), urmate de o mai bună comunicare a obiectivelor (40%) și de transparență față de clienți (34%). Două cincimi dintre ei sunt interesați să se conecteze cu diferite branduri pentru a face ei înșiși schimbarea în mod activ. Un sfert dintre cei chestionați (26%) nu consideră că există o platformă dedicată opiniilor generației lor în ceea ce privește sustenabilitatea mediului. Își doresc, de asemenea, să fie create platforme unde să își poată expună ideile și opiniile, astfel încât și generația tânără să aibă un cuvânt de spus în fața urgenței climatice în care ne regăsim cu toții.
Mai mult de o treime (36%) dintre ei au recunoscut că se simt foarte îngrijorați de încălzirea globală și de urgența climatică, cel mai mare grad de îngrijorare înregistrându-se în rândul tinerilor din Italia (66%). Pentru că anxietatea ecologică este în creștere în rândul tinerilor, în cadrul evenimentului, actrița, modelul și activista Cara Delevingne va participa la o conversație despre cum pot tinerii să gestioneze anxietatea cu care se confruntă în ceea ce privește criza climatică.
În acest scop, Puma va organiza în data de 6 septembrie, Conference of the People, primul eveniment de acest gen care se va concentra pe vocile generației Z, în timp ce industria modei se reunește pentru a discuta soluții pentru procese și practici mai durabile.
Persoanele interesate, încă se mai pot înscrie la eveniment.