Companii responsabile față de mediu și oameni

Ubuntoo, „ChatGPT-ul verde”, se extinde pe piață ca o primă soluție AI accesibilă la provocările specifice de mediu   

Descris de fondatorii săi, foștii vicepreședinți de la Coca-Cola, Peter Schelstraete și Venkatesh Kini, ca un ChatGPT verde, sistemul de inteligență artificială Ubuntoo este deja utilizat de mari companii, precum The Coca-Cola Company, Target și Subway, iar acum urmează să fie extins pe piața ESG.

Software-ul analizează întrebările legate de sustenabilitatea corporativă și oferă soluții pe teme precum reducerea plasticului, reciclarea, tranziția energetică, alimentația și agricultura, precum și eficiența lanțului de aprovizionare.

Utilizând puterea modelelor lingvistice mari, cum ar fi ChatGPT, Ubuntoo AI sintetizează informații relevante din cantități mari de cunoștințe și le împachetează pentru a fi ușor de consumat, oferind clienților tehnologii și bune practici specifice pentru a accelera implementarea obiectivelor de sustenabilitate.

Răspunsurile generate de AI provin din baza de date de sustenabilitate a Ubuntoo și verificate de experți, asigurând o calitate și o fiabilitate mai mare decât alte instrumente.

„Fie că este vorba de realizarea unor ambalaje mai sustenabile sau de reducerea emisiilor de carbon, este vital pentru echipele noastre să aibă acces la cele mai relevante soluții și la cele mai bune practici din industrie.” a comentat Mike Kehoe, președintele EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) la Subway, citat de publicația Circular.

„Pe măsură ce legislația globală de mediu se înăsprește, iar consumatorii devin din ce în ce mai conștienți de mediu, companiile sunt mai avide de a face parte din soluție. Cu toate acestea, chiar și pentru cele mai ambițioase companii, rămâne foarte greu să implementeze o strategie ESG. Cu Ubuntoo AI, valorificăm inteligența artificială și expertiza umană pentru a oferi un acces mai bun la soluții de mediu.” a precizat Peter Schelstraete, co-fondator al Ubuntoo.

Share this article
Prev Post

Mai multe companii, printre care Apple, Nike și PepsiCo, fac presiuni asupra furnizorilor asiatici pentru a cumpăra energie curată

Next Post

Unilever acordă gratuit licența de utilizare a unor brevete de invenție pentru reducerea emisiilor congelatoarelor de înghețată

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next